PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Lekkerland podnosi jakość usług dzięki technologii pick-by-voice

Autor: dlahandlu.pl 22 kwietnia 2010 10:33

Firma Lekkerland Polska S.A., dostawca artykułów typu convenience, wprowadziła w swoim regionalnym Centrum Dystrybucyjnym w Sosnowcu technologię pick-by-voice, niewymagającą obrotu dokumentami. - Lekkerland odnosi wiele korzyści dzięki zastosowaniu tego rozwiązania. Z jednej strony pomaga nam ono znacząco zmniejszyć liczbę błędów popełnianych podczas komisjonowania, a tym samym podnieść jakość usług. Z drugiej zaś strony umożliwia dalsze zwiększanie efektywności i rentowności procesów magazynowych, teraz bardziej przyjaznych środowisku naturalnemu. - wyjaśnia Dariusz Zdanowicz, prezes zarządu.

System, w którym operacje komisjonowania kontrolowane są głosowo i za pomocą skanera, dostosowano do wymogów obsługi procesów magazynowych w centrum w Sosnowcu. Przed rozpoczęciem kompletacji zamówienia system głosowy „Lydia" automatycznie kieruje pracownika do właściwego punktu w magazynie. Pracownik ma za zadanie zeskanować kod paskowy produktu, tzw. kod towarowy EAN, w celu upewnienia się, że znajduje się we właściwym miejscu i że zlokalizowany został właściwy produkt. Przez słuchawki otrzymuje komendę dotyczącą zamówionej ilości danego towaru. Po zakończeniu procedury kompletacji całej przesyłki jest ona kontrolnie ważona i fotografowana cyfrowo na potrzeby dalszej dokumentacji. W ten sposób system weryfikuje i sprawdza każdą czynność związaną z komisjonowaniem, co pozwala firmie Lekkerland radykalnie zminimalizować liczbę pomyłek popełnianych przy kompletacji zamówień, a tym samym poprawić jakość procesów.

Lekkerland Polska obsługuje 14,7 tys. sklepów na stacjach paliw, kiosków, sklepów typu convenience, hipermarketów Cash and Carry, supermarketów oraz punktów gastronomicznych, oferując klientom pełen asortyment słodyczy, napojów, wyrobów tytoniowych, przekąsek, leków i suplementów diety sprzedawanych bez recepty, produktów pre-paid, a także innych artykułów niespożywczych i typu convenience. W roku 2008 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 767 milionów euro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7589
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.