Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego. Współpraca aż do mundialu

W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecne we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym tych dotyczących reprezentacji oraz w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania. W ten sposób poprzez obecność w popularnych programach Kanału Sportowego Leroy Merlin chce wspólnie z kibicami dopingować naszą kadrę, jak również informować ich o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału.
- Leroy Merlin od dawna jest blisko sportu i niezwykłych emocji towarzyszących tym wydarzeniom. Partnerstwo z Kanałem Sportowym, to naturalny krok do tego aby być także z odbiorcami, którzy właśnie tam śledzą rozgrywki sportowe, komentarze, dyskusje. – mówi Krzysztof Kordulewski, Prezes Zarządu Leroy Merlin Polska i dodaje: – Sportowego ducha czuć we wszystkich naszych sklepach, a nasi pracownicy i klienci to w dużej części fani i kibice i często też aktywni sportowcy – amatorzy. Internet to dla nas naturalne środowisko prowadzenia biznesu, jeśli są osoby dla których jest to też naturalne miejsce do przeżywania sportowych emocji – to z przyjemnością będziemy im towarzyszyć na Kanale Sportowym.