Leroy Merlin zakupił usługi audiomarketingu od Mood Media
Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła współpracę z marką Levis oraz Leroy Merlin. W punktach handlowych nowych klientów, zastosowane zostaną rozwiązania audio marketingowe.
W Polsce jest to ponad 40 lokali Levis, dla których został stworzony specjalny program muzyczny w oparciu o profil brandu. Urządzenia będą aktualizowane na bieżąco za pomocą Internetu, oraz będą mogły nadawać spoty reklamowe.
Również wszystkie 39 sklepów Leroy Merlin w Polsce, zdecydowały się na podjecie współpracy z Mood Media, która zaproponowała firmie swoją muzykę własną. Jest to tzw. repertuar Rights Included, czyli z prawami autorskimi wliczonymi w cenę. W tym przypadku będą to urządzenia typu offline, aktualizowane przez płyty DVD, również z możliwością nadawania spotów reklamowych. Umowę podpisano na trzy lata.
- Świadczone przez nas usługi w zakresie muzyki, ale również wizualizacji, reklamy i marketingu zapachowego, przedłużają czas wizyty klientów w danych lokalizacjach. Redukując czas oczekiwania poświęcony na obsługę, zwiększają sprzedaż i wzbogacają tożsamość marki. Jednocześnie informują i zabawiają klientów i personel punktów handlowych/usługowych - wyjaśnia Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Media.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 16:12 Lidl otwiera 1. sklep w 2021 roku
- 15:50 Marczuk: ponad 4 tys. placówek gastronomicznych otrzymało środki z Tarczy...
- 15:01 Polska firma Sofaroom otwiera sklep w Domotece
- 14:45 Konfederacja rusza ze zbiórką podpisów pod obywatelskim projektem zakończenia...
- 14:44 Raport: na skutek COVID-19 liczba przepracowanych godzin pracy w Polsce...
- 14:07 Specjaliści od e-commerce mogą liczyć na zarobki od 5 do 30 tys. zł miesięcznie
- 13:46 Kuba Wojewódzki sprzedał udziały w restauracji Niewinni Czarodzieje 2.0
- 13:34 Kuroń i Kępka w kulinarnych pojedynkach, czyli #DuetKauflandu w akcji
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Lokal użytkowy, Warszawa, 57.43 m², wynajmę lokal użytkowy
- Mieszkanie, Warszawa, Cybernetyki, 24.64 m², wynajmę mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Biskupin-Sępolno-Dąbie-Bartoszowice (Śródmieście), Plac Grunwaldzki, 17.78 m², wynajmę mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław, Kościuszki, 27.63 m², wynajmę mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.