Leroy Merlin zakupił usługi audiomarketingu od Mood Media

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 11:26

Mood Media Corporation, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła współpracę z marką Levis oraz Leroy Merlin. W punktach handlowych nowych klientów, zastosowane zostaną rozwiązania audio marketingowe.

Dzięki temu posunięciu, Mood Media zwiększy swój udział w rynku o około osiem procent. Pod swoją opieką marketingową będzie miała blisko 1,5 tysiąca lokalizacji w całym kraju.

W Polsce jest to ponad 40 lokali Levis, dla których został stworzony specjalny program muzyczny w oparciu o profil brandu. Urządzenia będą aktualizowane na bieżąco za pomocą Internetu, oraz będą mogły nadawać spoty reklamowe.
Również wszystkie 39 sklepów Leroy Merlin w Polsce, zdecydowały się na podjecie współpracy z Mood Media, która zaproponowała firmie swoją muzykę własną. Jest to tzw. repertuar Rights Included, czyli z prawami autorskimi wliczonymi w cenę. W tym przypadku będą to urządzenia typu offline, aktualizowane przez płyty DVD, również z możliwością nadawania spotów reklamowych. Umowę podpisano na trzy lata.
- Świadczone przez nas usługi w zakresie muzyki, ale również wizualizacji, reklamy i marketingu zapachowego, przedłużają czas wizyty klientów w danych lokalizacjach. Redukując czas oczekiwania poświęcony na obsługę, zwiększają sprzedaż i wzbogacają tożsamość marki. Jednocześnie informują i zabawiają klientów i personel punktów handlowych/usługowych - wyjaśnia Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Media.
Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.