Lewiatan Holding chce zwiększyć w tym roku przychody o 11 proc. W 2019 r. osiągnęły poziom 605 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 15 lipca 2020 09:44

Lewiatan Holding chce zwiększyć w tym roku przychody o 11 proc.  W 2019 r. osiągnęły poziom 605 mln zł Sklep samoobsługowy Lewiatan przy ul. 29 listopada w Krakowie; fot. materiały prasowe

Spółka Lewiatan Holding wygenerowała w 2019 r. przychody ze sprzedaży na poziomie 605.146 tys. zł, z czego 67 proc. stanowiła sprzedaż towarów, a 33 proc. przychody z usług. Dynamika sprzedaży w stosunku do 2018 r. to 114 proc., a zysk netto okresu wyniósł 1.717,7 tys. zł. Wskaźnik zyskowności to 0,3 proc.

Sprzedaż produktów marki własnej Lewiatana w 2019 r. wyniosła 416,6 mln zł i była wyższa o 11,4 proc. w stosunku do 2018 r. Marża detaliczna to 24,5 proc. 

Spółka wprowadziła do sprzedaży w 2019 roku 97 nowych SKU, z czego 43 SKU w stałym asortymencie.

Obroty zrealizowane w 2019 r. roku z producentami w ramach centralnych kontraktów handlowych wyniosły 2.968.060.061 zł.

Firma dokonała założeń budżetowych na 2020 r. (wyliczenia na 30 marca 2020 r.). Sieć planuje uzyskać przychody ze sprzedaży w wysokości 672.805 tys. zł. Planowany zysk brutto to 2.080,4 zł.

Obecnie na terenie całej Polski Lewiatan zrzesza ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6471
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,89

  • Śr

    3,49

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.