Lewiatany w południowej Polsce zyskają nową identyfikację. Zajmie się tym Galposter

Podpisana umowa ramowa zakłada długofalową współpracę w zakresie produkcji i montażu elementów identyfikacji wizualnej dla sklepów i magazynów należącymi do sieci franczyzowej. Spółka z Grupy OEX odpowiada także za inwentaryzację placówek, przedstawianie rekomendacji w zakresie nowego oznakowania, opracowanie wizualizacji graficznych placówek i kompleksowe uzgodnienia z regionalnymi biurami Lewiatan.
W ramach umowy Galposter odpowiada za: wykonanie audytów oraz pomiarów we wszystkich punktach sprzedaży, przygotowanie rozwiązań technologicznych nowego oznakowania zgodnie z opracowanymi ogólnymi wytycznymi wizerunkowymi, produkcję nowych elementów oznakowania placówek na bieżąco, transport i montaż nowego oznakowania sieci, serwis elementów i urządzeń wchodzących w skład oznakowania.
„Uporządkowanie kwestii wizerunkowych i idąca za tym standaryzacja pozwala nie tylko na uzyskanie pozytywnego efektu wizerunkowego, ale także ułatwia zarządzanie kosztami serwisowania i obsługi np. punktów sprzedaży" - dodaje Jacek Oleński, project manager Galposter .