Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl bardziej eko. Nowa strategia Grupy Schwarz dla opakowań

Grupa Schwarz postawiła sobie za cel zmniejszenie zużycia tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów oraz przy ich transporcie. Lidl ogłosił, że ograniczy zużycie plastiku o 20 proc. do 2025 roku i będzie pracować nad tym, aby wszystkie plastikowe opakowania produktów marek własnych były w pełni zdatne do recyklingu.
Reklama

Lidl, Kaufland oraz produkująca napoje dla sklepów Grupy firma MEG współpracują przy tym projekcie wraz z innymi producentami żywności private label (napoje, pieczywo, lody). Najważniejszą  rolę w przedsięwzięciu odegra jednak Green Cycle, firma usługowa specjalizująca się w recyklingu.

Według Gerda Chrzanowskiego, dyrektora generalnego centrali Grupy Schwarz w Dienste, obecnie w różnych krajach europejskich istnieją różne praktyki. - Jesteśmy w trakcie ustalania globalnych standardów - powiedział.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum