Lidl dostosowuje się do modelu "oszczędnych zakupów" i wprowadza cross-promocje

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2020 13:03

Lidl dostosowuje się do modelu "oszczędnych zakupów" i wprowadza cross-promocje fot. shutterstock

Ostatnie miesiące pokazują, że klienci poszukują aktualnie przede wszystkim produktów w niskich cenach. Takie trendy konsumenckie stały się przyczyną zdefiniowania na nowo strategii cenowych u wielu podmiotów na rynku. Lidl Polska dołącza do tego grona. Sieć z zainteresowaniem przygląda się możliwościom omnichannel i wprowadza pierwsze cross-promocje w innowacyjnej formule.

Lidl podaje, że natychmiast zareagował na potrzeby sygnalizowane przez klientów, m.in. obniżając ceny świeżego mięsa nawet do -33% na dobre. Kolejne działania sieci zmierzają w kierunku jeszcze większej integracji kanałów sprzedaży oraz większym i częstszym promocjom cenowym. Wszystkie kanały sprzedaży dotarcia do klientów, które prowadzi Lidl Polska, w tym sieć ponad 700 sklepów stacjonarnych, lidl-sklep.pl, platforma do rezerwacji produktów – winnicalidla.pl oraz aplikacja zakupowa Lidl Plus, stwarzają możliwości łączenia ofert i promocji oraz jeszcze lepszego dopasowania do potrzeb klientów.

Od poniedziałku 8.06 sieć Lidl Polska wprowadzi pierwszą tego typu cross-promocję. Przy rezerwacji produktów na www.winnicalidla.pl za kwotę minimum 149 zł, przy odbiorze produktów w stacjonarnym sklepie Lidl, klient otrzymuje rabat -15% na Johnnie Walker Black Label dostępny na sklepowych półkach. Promocja łączy kanał online i offline.

- Doskonale wiemy jak ważna jest elastyczność naszej oferty – na bieżąco dostosowujemy się do potrzeb klientów tak, aby zawsze znajdowali w sklepach Lidl Polska dokładnie to czego potrzebują. Ostatnie miesiące wpłynęły na znaczną zmianę w trendach konsumenckich w zakresie cenowości, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większą integrację naszych kanałów. Chcemy wprowadzać innowacyjne promocje, odpowiadające na potrzeby klientów – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.800 sklepów sieci, a w Polsce ponad 700. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6450
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,99

  • Śr

    4,57

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.