Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lidl i Aldi testują format convenience w Londynie

Do walki o udziały w rynku sklepów convenience dołączają kolejne sieci. Nie są to już jedynie gracze pierwotnie obecni w formacie hipermarketów i supermarketów, lecz także dyskonterzy. Jak informuje "Daily Mail", w Londynie niemal równocześnie testy małego formatu rozpoczęły sieci Lidl oraz Aldi.
Reklama
Dyskonterzy uruchamiając sklepy convenience w stolicy Wielkiej Brytanii zamierzają rywalizować ze sklepami Tesco Express, Tesco Metro i Sainsbury's Local, jak również z małymi placówkami należącymi do sieci Asda. Jak donosi "Property Week", ta ostatnia sieć także rozpoczęła właśnie podbój brytyjskiego rynku convenience, celując w lokalizacje high-street.

W przypadku Aldiego, otwieranie placówek convenience jest częścią szerszego planu inwestycyjnego, opiewającego na kwotę 600 mln funtów. Sklepy convenience Aldi City Store będą mieć ok. 6 tys. stóp kwadratowych (ok. 550 mkw.). Z kolei Lidl celuje w placówki posiadające powierzchnię minimum 4 tys. stóp kwadratowych (372 mkw.).

Aldi zamierza ponadto uruchamiać nowe sklepy będące "kompromisem" między obecnym formatem, a formatem convenience. Ich powierzchnia wynosić będzie pomiędzy 10 tys. a 14 tys. stóp kwadratowych (930-1300 mkw.).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.