Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl i Biedronka najsilniejszymi markami w Polsce w kategorii zakupy

Marki Lidl, Biedronka i Kaufland znalazły się wśród najsilniejszych marek w Polsce w konkursie Superbrands, w kategorii „Zakupy – sklepy spożywczo-przemysłowe” – wynika z rankingu. Biedronka informuje ponadto, że otrzymała również uznanie konsumentów w kategorii Superbrands Polska Marka 2018.
Reklama

Superbrands to projekt realizowany w ponad 80 krajach świata przez The Superbrands Ltd. Jego celem jest identyfikacja, nagradzanie i wspieranie dalszego rozwoju marek, które dzięki swym wyjątkowym cechom osiągnęły sukces na poszczególnych rynkach.

W tegorocznej, XII edycji po raz pierwszy o przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci. Największe niezależne badanie siły marki w Polsce zostało zrealizowane we wrześniu 2017 r. przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, a łącznie wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy konsumentów. Kluczowym kryterium branym pod uwagę było polecanie danej marki, wyrażające zaufanie i uznanie jakości. W ramach badania, które objęło prawie 2 000 marek konsumenckich, określany był indeks siły marki, wynikający z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.

To już ósma nagroda Superbrands przyznana Biedronce. W rankingu Superbrands indeks siły marki Biedronka wyniósł 0,47. Z kolei indeks dla Lidla to 0,54, a dla marki Kaufland 0,25.

Biedronka została również jedną z najwyżej ocenianych marek stworzonych w Polsce w swojej kategorii, otrzymując tytuł Superbrands Polska Marka 2018.

Ranking Superbrands wymienia w kategorii Polska Marka 2018 sieć Piotr i Paweł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum