PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Lidl i Biedronka walczą o portfele telewidzów. Sieci wydały ponad 20 mln zł na reklamę

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2017 11:09

Lidl i Biedronka walczą o portfele telewidzów. Sieci wydały ponad 20 mln zł na reklamę fot. Shutterstock.com

Lidl i Biedronka przed świętami nie oszczędzają na reklamie. W okresie od 27 listopada do 10 grudnia Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 23 689 490 zł, a Biedronka - 20 573 430 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu od 27 listopada do 3 grudnia Lidl zajął drugie miejsce w zestawieniu 10 największych telewizyjnych reklamodawców, wydając w tym medium 12 847 940 zł. Na 4. pozycji uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 7 686 615 zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka Tesco, które na reklamę w telewizji przeznaczyło 5 587 327 zł.

W tygodniu od 4 do 10 grudnia liderem zestawienia została Biedronka, która wydała na reklamę 12 886 815 zł. Na 3. miejscu uplasował się Lidl, który tym razem przeznaczył na ten cel 10 841 550 zł.

Przypomnijmy, że Lidl w okresie od 13 do 26 listopada br. wydał na reklamę telewizyjną 27 196 205 zł, a Biedronka - 24 628 987 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.