Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl i Biedronka walczą o portfele telewidzów. Sieci wydały ponad 20 mln zł na reklamę

Lidl i Biedronka przed świętami nie oszczędzają na reklamie. W okresie od 27 listopada do 10 grudnia Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 23 689 490 zł, a Biedronka - 20 573 430 zł - wynika z danych firmy Nielsen.
Reklama

W tygodniu od 27 listopada do 3 grudnia Lidl zajął drugie miejsce w zestawieniu 10 największych telewizyjnych reklamodawców, wydając w tym medium 12 847 940 zł. Na 4. pozycji uplasowała się Biedronka z wydatkami rzędu 7 686 615 zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka Tesco, które na reklamę w telewizji przeznaczyło 5 587 327 zł.

W tygodniu od 4 do 10 grudnia liderem zestawienia została Biedronka, która wydała na reklamę 12 886 815 zł. Na 3. miejscu uplasował się Lidl, który tym razem przeznaczył na ten cel 10 841 550 zł.

Przypomnijmy, że Lidl w okresie od 13 do 26 listopada br. wydał na reklamę telewizyjną 27 196 205 zł, a Biedronka - 24 628 987 zł.

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum