Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl i Tesco w czołówce marek z największymi wydatkami na reklamę

Według danych firmy Nielsen (okres 28 grudnia 2015 - 6 stycznia 2016 r.) sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 631 871 zł. Niewiele mniej wydało Tesco. Wydatki sieci wyniosły 5 523 117 zł.
Reklama

Jak informowaliśmy ostatnio, największe sieci handlowe o 22,54 proc. zwiększyły wydatki na reklamę w okresie styczeń - październik 2015 roku, w porównaniu z tym okresem rok wcześniej - wynika z danych cennikowych Kantar Media. Liderem reklamodawców tej branży jest Lidl. Najbardziej budżet na reklamę ograniczyła Biedronka.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum