Lidl idzie na rekord. Ponad 20,7 mln zł na reklamę w telewizji w tydzień

Autor: dlahandlu.pl 19 września 2018 12:56

W okresie od 27 sierpnia do 9 września Lidl wydał na reklamę w telewizji aż 32 732 250 zł. W tym samym czasie wydatki Biedronki wyniosły 19 117 968 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tygodniu od 27 sierpnia do 2 września Lidl był liderem zestawienia Nielsena z wydatkami rzędu 11 987 790 zł. Na drugim miejscu uplasowała się Biedronka z budżetem w wysokości 11 017 233 zł. Na czwartej pozycji sklasyfikowano Allegro, które na reklamę w telewizji przeznaczyło 7 609 663 zł.

W tygodniu od 3 do 9 września Lidl zdystansował konkurencję wydając aż 20 744 460 zł. Biedronka była czwarta z wydatkami na poziomie 8 100 735 zł. Allegro tym razem zajęło siódme miejsce, przeznaczając na reklamę w telewizji 6 899 389 zł

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5933

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,16

  • Śr

    16,85

  • Min

    12,84

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.