Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lidl mocniej stawia na promocję znanych marek

Sieć Lidl ruszyła z akcją promocyjną produktów pod markami najbardziej znanych firm z branży FMCG. W ofercie sklepów sieci dostępne są wyroby takich producentów jak np.: Ferrero, Wawel, Agros Nova czy Nestle.
Reklama

W aktualnej gazetce promocyjnej Lidla od strony 1 do 6 zajmuje oferta ponad 50 produktów największych koncernów spożywczych, napojowych, kosmetycznych i producentów chemii gospodarczej. Akcja pod hasłem "Wielkie marki w niskich cenach" będzie trwała od 9 do 15 marca. Wśród marek, które będą dostępne w ramach promocji znalazły się produkty takich firm jak: Ferrero, Wawel, Agros Nova, Nestle, Dallmayr, Carlsberg, Unilever, HiPP, Mars, Teekanne, PepsiCo, Mondelez, ZT Kruszwica, czy RedBull.

Pozostałe 18 stron gazetki promocyjnej zajmują m.in. wyroby marki własnej Lidla, w tym produkty DeLuxe, czy Pilos. Jednak podkreślanie obecności na sklepowych półkach produktów najbardziej znanych marek pokazuje, że sieci dyskontowe - coraz mocniej poszerzają ofertę - idą w kierunku konceptu supermarketów. To reakcja na zmieniające się potrzeby zakupowe konsumentów, którzy oczekują od sklepów coraz szerszej oferty i nowości produktowych.

Od pewnego czasu Lidl ma na swojej stronie internetowej dział "Nowości Lidla", w którym pojawiają się tak produkty marki własnej jak i produkty najbardziej znanych marek. Co ciekawe, Lidl wprowadził ostatnio na półki sklepów (od 16 lutego) specjalną markę Favorina, w ramach której oferuje specjalny asortyment słodyczy i czekolad dedykowanych Świętom Wielkanocnym.

Sieć Lidl zarządza w Polsce siecią ok. 550 sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.