Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lidl może otwierać mniejszy format sklepów

Sieć Lidl zbliża się do liczby 550 sklepów na polskim rynku. Tym samym, w ciągu ostatniego roku sieć otworzyła ponad 40 nowych placówek. 500. sklep sieci został otwarty 3 października 2013 r. w Komornikach pod Poznaniem.
Reklama

Według oficjalnych zapowiedzi władz sieci Lidl w Polsce, w 2014 r. i kolejnych latach operator chce się rozwijać w tempie ponad 30 sklepów rocznie. Dodatkowo operator systematycznie przeprowadza modernizację kilkunastu, lub więcej, placówek rocznie.

W 10 największych miastach w Polsce, czyli w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Katowicach (i okolicznych miejscowościach) działa już ok. 150 placówek sieci Lidl. Sieć z nowym "supermarketowym" konceptem architektonicznym będzie otwierać coraz więcej sklepów w większych miastach - wchodząc na osiedla mieszkalne, do "miejscowości sypialni" otaczających aglomeracje miejskie - jednocześnie przygotowując się do otwierania mniejszego, typowo miejskiego formatu sklepu.

Lidl poszerza także ofertę, wprowadzając na półki swoich sklepów "Nowości Lidla" tak pod marką własną (Mikado, Nautica, Baroni, Pikok) jak i produkty markowe (Mlekovita).

W najbliższych latach można spodziewać się systematycznego rozwijania asortymentu sałatek (ready to eat/use) i dań gotowych do spożycia, w tym oferty garmażeryjnej. Duży nacisk sieć położy na wyroby BIO, ekologiczne, czyli produkty, które mogą wpływać pozytywnie na zdrowie klientów, a jednocześnie pomocne w szybkim przygotowaniu posiłku.

Lidl będzie wzmacniał wizerunek atrakcyjnego pod względem cenowo-promocyjnym supermarketu po sąsiedzku z przeznaczeniem na codzienne zakupy. Sklepu oferującego "urozmaiconą" ofertę, a także bogaty asortyment w kategorii non-food.

Sieć inwestuje także w dział z alkoholami i winami. Oprócz systemaczego rozwijania oferty win, w ciągu ostatnich miesięcy na półkach sklepów sieci pojawiło się znacznie więcej m.in. markowych burbonów i whiskey.

Lidl rozwija i modernizuje koncept "Ryneczku Lidla" z ofertą świeżych warzyw i owoców, w tym produktów BIO. Tam, gdzie to możliwe, czyli w sklepach o odpowiedniej powierzchni, sieć wprowadza "działy nowej generacji" z odpiekiem pieczywa "Chrupiące z pieca". Piece do odpieku pieczywa klienci mogą już znaleźć w niemal wszystkich sklepach Lidl działających w naszym kraju.

Lidl rozwija także inne koncepty handlowe, takie jak Browarnia Lidla (dział z piwami), a także Kuchnia Lidla, Cukiernia Lidla, czy Spiżarnia Lidla, które w przyszłości mogą wyjść poza projekt doradczo-promocyjny i przekształcić się w realne projekty sprzedażowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.