Lidl na Instagramie korzysta z ASMR - zmysłowych form prezentowania treści

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2020 14:08

Lidl Polska od niemal trzech lat prowadzi swój kanał na Instagramie. W 2018 roku wybiło pierwsze 100 tysięcy obserwatorów. Teraz po kolejnych dwóch latach profil Lidla śledzi 200 tysięcy użytkowników.

Lidl traktuje Instagram jako narzędzie do komunikacji marki z klientem. Za prowadzenie kanału Lidla na Instagramie odpowiada VML Agency, a większość kreacji powstaje w studio, gdzie codziennie są tworzone nowe zdjęcia, video posty, stories oraz IGTV.

Społeczność Lidl Polska na Instagramie najbardziej lubi owocowe smoothie Solevita, kosmetyki wegańskie Cien Food For Skin, a także lody proteinowe oraz produkty do ochrony przeciwsłonecznej Cien Sun.

Niedawno Lidl po raz pierwszy postawił także na kampanię marketingową wyłącznie w social mediach, prezentującą produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach na instastory. W kampanii sieć postawiła na ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), czyli formę prezentowania treści przez uaktywnianie naszych zmysłów poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych.

Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.800 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6162
Ilość aktualnych ofert: 463385

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,67

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.