Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl na Instagramie korzysta z ASMR - zmysłowych form prezentowania treści

Lidl Polska od niemal trzech lat prowadzi swój kanał na Instagramie. W 2018 roku wybiło pierwsze 100 tysięcy obserwatorów. Teraz po kolejnych dwóch latach profil Lidla śledzi 200 tysięcy użytkowników.
Reklama

Lidl traktuje Instagram jako narzędzie do komunikacji marki z klientem. Za prowadzenie kanału Lidla na Instagramie odpowiada VML Agency, a większość kreacji powstaje w studio, gdzie codziennie są tworzone nowe zdjęcia, video posty, stories oraz IGTV.

Społeczność Lidl Polska na Instagramie najbardziej lubi owocowe smoothie Solevita, kosmetyki wegańskie Cien Food For Skin, a także lody proteinowe oraz produkty do ochrony przeciwsłonecznej Cien Sun.

Niedawno Lidl po raz pierwszy postawił także na kampanię marketingową wyłącznie w social mediach, prezentującą produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach na instastory. W kampanii sieć postawiła na ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), czyli formę prezentowania treści przez uaktywnianie naszych zmysłów poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych.

Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.800 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum