Lidl na Instagramie korzysta z ASMR - zmysłowych form prezentowania treści
Lidl traktuje Instagram jako narzędzie do komunikacji marki z klientem. Za prowadzenie kanału Lidla na Instagramie odpowiada VML Agency, a większość kreacji powstaje w studio, gdzie codziennie są tworzone nowe zdjęcia, video posty, stories oraz IGTV.
Społeczność Lidl Polska na Instagramie najbardziej lubi owocowe smoothie Solevita, kosmetyki wegańskie Cien Food For Skin, a także lody proteinowe oraz produkty do ochrony przeciwsłonecznej Cien Sun.
Niedawno Lidl po raz pierwszy postawił także na kampanię marketingową wyłącznie w social mediach, prezentującą produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach na instastory. W kampanii sieć postawiła na ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), czyli formę prezentowania treści przez uaktywnianie naszych zmysłów poprzez łączenie bodźców wizualnych i dźwiękowych.
Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.800 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700.