Lidl: Na półkach mamy ponad 100 brandów własnych

- Produkty marek Lidla były dla nas istotne od początku działalności. Naszą strategią jest przede wszystkim rozwijanie marek własnych, które mają coraz większy udział w asortymencie Lidla. Od lat traktujemy ich rozwój jako jeden ze sposobów budowania przewagi konkurencyjnej. Rozpoczynaliśmy od budowania marek Lidla jedynie w kilku kategoriach produktowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager, Lidl Polska.
- Dzisiaj na półkach mamy ponad 100 brandów własnych. Najważniejsze marki własne Lidla, to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, świeże mięso Rzeźnik, napoje gazowane marki Freeway oraz Kong Strong, soki, napoje i nektary pod marką Solevita, woda Saguaro, kawy Bellarom, a także ponad 100 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla - dodaje.
- Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom w ramach marek własnych środki czystości marki W5, pieluszki, ubranka oraz dania dla maluszków Lupilu, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Crivit, Lupilu i Pepperts. Asortyment dla pupilów obejmuje natomiast markę własną Coshida – przysmaki dla kotów oraz Orlando – z przeznaczeniem dla psów - mówi.
Przeczytaj także:
- Rozwijając asortyment, stawiamy przede wszystkim na jego jakość. Jej wysoki poziom to efekt bardzo dobrej współpracy z naszymi dostawcami i stałej weryfikacji jakości produktów – aby produkować dla Lidla, trzeba spełniać szereg wymagających kryteriów - tłumaczy.
- W odpowiedzi na rozwijający się trend eko oraz trend na produkty bez określonych składników w recepturze, przygotowaliśmy produkty BIO i superfoods. W przyszłości planujemy rozwijać asortyment o produkty BIO, wegańskie, wegetariańskie oraz budować świadomość na temat dostępności tego asortymentu w sklepach Lidl - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz.
Przeczytaj także:
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
- Pt 19:31 Gowin: Wyłączenie z tarcz branżowej i finansowej karą dla firm łamiących...
- Pt 19:30 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Pt 19:22 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Pt 19:08 Mondelez: Przez pandemię spadła sprzedaż produktów impulsowych
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
4,29
-
Śr
2,77
-
Min
1,49
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.