Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl najaktywniejszą reklamowo marką w telewizji

Drugi rok z rzędu sieć sklepów Lidl została najaktywniejszą reklamowo marką w telewizji w ubiegłym roku – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

Reklama

W ubiegłym roku do szesnastu zwiększyło się grono marek, które przekroczyły próg 20 000 GRP (wskaźnik aktywności reklamowej) w grupie wszystkich odbiorców. Mimo prawie 10-procentowego spadku w relacji rdr., na czele rankingu utrzymał się Lidl. Pozostałe miejsca zajęły Plus (awans o cztery pozycje), i Orange. Zeszłoroczny wicelider – T-mobile wypadł poza pierwszą trójkę, stając się jednocześnie liderem spadków (-26 proc.).

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum