Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl nie wyklucza, że kąciki kawowe pojawią się w kolejnych sklepach sieci (galeria)

Sieć Lidl, w sklepie przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, testuje kącik kawowy dla klientów. W specjalnej strefie „Czas na kawę” klienci mogą kupić nie tylko espresso czy cappuccino, ale też ciastka. - Nie wykluczamy, że rozwiązanie znajdzie również zastosowanie w innych sklepach Lidl - mówi portalowi dlahandlu.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Reklama

- W minionym tygodniu, w sklepie Lidl przy ul. Wołoskiej w Warszawie przygotowaliśmy specjalną strefę kawową „Czas na kawę”. Jest to miejsce dedykowane na przygotowanie ulubionej kawy z ekspresu ciśnieniowego. Klienci mają do wyboru: espresso, kawę czarną, kawę białą, capuccino, cafe latte, flat white, czekoladę oraz cafe mocha – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.

Mała kawa kosztuje 3 zł, natomiast duża 5 zł. W ramach strefy dostępne są także odpieki, np. brownie (1,99 zł/1 szt.) lub ciastko francuskie z jabłkiem (1,89 zł/1 szt.) oraz asortyment kaw ziarnistych np. BIO kawa arabica (Bellarom, 39,99 zł/1 kg). Za wybraną kawę klienci płacą bezpośrednio przy kasie.

- Strefa kawy jest na tą chwilę testowana tylko w sklepie przy ul. Wołoskiej. Nie wykluczamy, że rozwiązanie znajdzie również zastosowanie w innych sklepach Lidl. Warto także dodać, że w wybranych lokalizacjach już działają automaty z kawą, w których dostępna jest także pyszna gorąca czekolada, np. w sklepie Lidl przy ul. Wilkońskich w Poznaniu – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum