Lidl: Nowy spot marki Lupilu

Spotykasz samą siebie po narodzinach pierwszego dziecka. Jaką radę dałabyś sobie samej? – od tych słów zaczyna się nowy spot marki Lupilu sieci Lidl Polska stworzony z okazji Dnia Matki. W nagraniu wzięło udział 10 matek, które dzielą się swoimi historiami, a także przedstawiają blaski i cienie macierzyństwa. Zwracają się do innych świeżo upieczonych mam, udzielając im rad – pamiętania o sobie, bycia dla siebie wystarczającą a nie perfekcyjną, odnalezienia siebie w macierzyństwie, pozwolenia sobie na popełnianie błędów, nieprzejmowanie się opinią innych oraz zadbaniem o siebie.
10 kobiet, 10 rad
W nagraniach spotu w studiu uczestniczyła psycholożka – Tamara Kasprzyk, która moderowała rozmowę z kobietami oraz była dla nich wsparciem. W spocie wykorzystano wypowiedzi, które nie były reżyserowane – są autentyczne.
– Spot Lupilu powstał z pragnienia kobiet, aby zdjąć z nas, matek, presję bycia idealną, perfekcyjną, niezawodną. Jest efektem tego, że każda z nas w różnych momentach dała się uwieść słodkiej, lukrowanej wizji macierzyństwa, w której wszystko się udaje, dzieci biegają po czystym domu z uśmiechem na umorusanych twarzach, a rodzice spoglądają na nie z dobrotliwym uśmiechem. Fakt, że prawdziwe życie zazwyczaj tak nie wygląda, wywołuje w wielu kobietach poczucie winy i mnóstwo frustracji, dlatego zaprosiłyśmy do udziału w nagraniu różne mamy, żeby odczarowały ten obrazek i dodały innym mamom otuchy w codziennych zmaganiach. Film powstał z fragmentów kameralnych rozmów o macierzyństwie, podczas których zaproszone kobiety zastanawiały się, jaka wskazówka wypływająca z ich dzisiejszego doświadczenia mogłaby być dla nich pomocna, kiedy zostały mamami” – Tamara Kasprzyk, psycholożka oraz prezeska Fundacji Familylab.