Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl obniża o 30 proc. ceny mięsa pod marką własną Rzeźnik

Lidl Polska zdecydował się obniżyć ceny świeżego mięsa pod marką własną Rzeźnik do -33 proc. na stałe.
Reklama

Pod tą marką dostępnych jest kilkadziesiąt świeżych produktów mięsnych od polskich dostawców, w tym firmy Indrol. I tak oferowane jst: mięso mielone wieprzowe, 3,99 zł/400 g; kurczak biesiadny tuszka, 9,99 zł/kg; filet z piersi indyka, 19,90 zł/kg.
Dzięki współpracy z polskimi dostawcami, w roku obrotowym 2019 wartość produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci przez 241 polskich dostawców, do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld PLN. Spośród 25 zagranicznych rynków, największa współpraca eksportowa za pośrednictwem sieci Lidl odbywała się z Litwą, Słowacją, Czechami, Rumunią i Węgrami, a najbardziej istotne produkty w eksporcie stanowiły polskie wędliny, świeże mięso, sery i pieczywo.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum