Lidl oferuje włoskim klientom dostawę zakupów tego samego dnia. Polacy wciąż czekają

Supermercato24 zapewni także opcję dostarczenia zakupów online w ciągu godziny.
Szef Supermercato24, Federico Sargenti, powiedział: "Po raz pierwszy Lidl wykorzystuje innowacyjny model rynku "marketplace" i jesteśmy pewni, że będzie to czynnik zwycięski dla nas obu."
"Uważam, że branża e-spożywcza coraz bardziej dąży do współpracy między tradycyjnymi sklepami spożywczymi i technologicznymi, takimi jak Supermercato24. Cieszymy się, że jesteśmy liderem." dodał Federico Sargenti.
Klienci mogą wybierać artykuły spożywcze z najbliższego sklepu Lidl za pomocą katalogu online, który oferuje ponad 4000 produktów, w tym produkty marek własnych.
Prezes sieci Lidl Włochy, Massimiliano Silvestri, powiedział: "Dzięki tej platformie oferujemy tę samą jakość, wygodę i świeżość, które zawsze oferujemy w naszych sklepach. To dla nas szansa na dalsze umocnienie naszej pozycji, a także zdobycie lojalności klientów, którzy od lat nas wybierają i kochają".
W Polsce sieć nie ma e-sklepu. Co pewien czas pojawiają się głosy, że sieć przymierza się do wejścia w e-commerce, ale na razie to tylko plotki. Przypomnijmy, że od grudnia br. we wszystkich sklepach sieci Lidl w Polsce można zapłacić za zakupy BLIKIEM.