Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lidl: Ponad 72% naszego budżetu zakupowego trafia do dostawców z Polski

Sprzedaż artykułów spożywczych polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu Lidl Polska.
Reklama

W ofercie sklepów Lidl znajduje się kilkaset artykułów spożywczych z oznaczeniem „Produkt polski”. Z siecią współpracuje  516 lokalnych dostawców.
- Dzięki nam ponad 200 polskich dostawców w ciągu 2 lat wyeksportowało towary o łącznej wartości ponad 5,5 mld zł - podkreśla Lidl w swoim najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju za lata 2019-2021.

Sprzedaż artykułów spożywczych polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu Lidl Polska. 

- Dodatkowo wspieramy dostawców, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji.
W czasie pandemii COVID-19 nieprzerwanie odbieraliśmy dostawy kwiatów ciętych pomimo spadku popytu na ten towar oraz – w uzasadnionych przypadkach – skracaliśmy terminy płatności. Wielkim zainteresowaniem
i uznaniem klientów cieszyła się nasza oferta krzywych buraków, których nikt nie chciał kupić od lokalnego rolnika. Odebraliśmy również od dostawców nadmiarowe ilości ziemniaków, których nie mogli sprzedać po obfitych jesiennych zbiorach. Od wielu lat prowadzimy kampanie, w których przedstawiamy producentów z Polski. W spotach telewizyjnych wielokrotnie dziękowaliśmy za udaną współpracę oraz zachęcaliśmy klientów do
wybierania polskich produktów. We wrześniu 2020 r. w kampanii „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” wzięły udział firmy takie, jak Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producent jaj Ovovita oraz Spółdzielnia Mleczarska Ryki - podsumowuje firma.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.