Lidl: Przez 13 lat naszego zaangażowania w zbiórki WOŚP zebraliśmy 39 mln zł

Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie 39 mln zł. Zebrane w tym roku środki pozwolą na zrealizowanie tegorocznych celów – zakup sprzętu dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
Zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały tym razem 6 tygodni i zaowocowały wspaniałym wynikiem zebranych środków – 6 mln zł. Od początku współpracy sieci z Fundacją to łącznie 39 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cele tegorocznej edycji, odbywającej się pod hasłem „Przejrzyj na oczy” – umożliwią zakup sprzętu dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci.
- Podziękowania kieruję w szczególności w stronę klientów i pracowników Lidl Polska. Po raz kolejny udowodniliśmy, jak wiele dobra możemy wspólnie uczynić! Łącznie, przez 13 lat naszego zaangażowania w zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zebraliśmy 39 mln zł. Cieszę się, że te pieniądze pozwolą na wsparcie 30. Finału WOŚP. Jestem dumny z zespołu Lidl Polska, który liczy w tej chwili 25 000 osób! Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę i solidarność – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.