Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Lidl reklamuje się jako sklep na upały

Rozpoczęła się kampania reklamująca zakupy w sklepach Lidl oraz możliwość skorzystania z aplikacji mobilnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno" - podały wirtualnemedia.pl.
Reklama

Głównym bohaterem spotu z kampanii jest młody biznesmen, zmęczony rozmową służbową w upalny dzień. Nieoczekiwanie pojawia się jego dość prostolinijna przyjaciółka z wakacji, która jest w zaawansowanej ciąży, co wprawia biznesmena w szok. „Jakie są konsekwencje podejmowania decyzji na gorąco? Lidl. Zrób zakupy na chłodno" - podsumowuje tytuł klipu.

Inne reklamy podkreślają, że w sklepach Lidl działa klimatyzacja, która poprawia komfort klientów i pracowników w upalne dni i pomaga w zachowaniu jakości produktów potrzebujących niskich temperatur. Reklamy promują też aplikację mobilną Lidla (dostępną na systemy Android i iOS), w której można zaplanować zakupy: wyszukać sklep sieci, sprawdzić aktualną ofertę i gazetki z promocjami oraz zrobić własną listę rzeczy do kupienia.

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska (bez internetu) wyniosły 235 mln zł, o 36,1 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media) - czytamy w wirtualnychmediach.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.