Lidl rusza z podcastami. Prowadzącym Karol Okrasa

Ekonomia, ekologia czy trendy żywieniowe – to wybrane z tematów, o których z zaproszonymi gośćmi będzie rozmawiał Karol Okrasa, gospodarz podcastu Dobry Temat.
Nowy format Lidla wystartował 16 listopada, a nagrania są dostępne na kanale YouTube Lidl Polska, Spotify, Google Podcasts, Apple Podcast oraz na lidl.pl/podcast.
Skąd się biorą ceny? Co robić, aby nie marnować żywności? Jak będą wyglądały zakupy w niedalekiej przyszłości? Jakie rozwiązania ekologiczne stosuje się w sklepach? Tych i wielu innych ciekawostek ze świata Lidla można dowiedzieć się z podcastu – cykliczny program pod tytułem Dobry Temat poprowadzi Karol Okrasa.
- W Lidl Polska zależy nam na otwartej komunikacji z naszymi klientami. Wiemy, że to w jaki sposób funkcjonują sklepy, skąd tak na prawdę biorą się towary na półkach i co wpływa na ich cenę jest bardzo interesujące dla wielu osób. Podobnie jest z ekologią czy niemarnowaniem żywności. Mamy nadzieję, że podcast „Dobry Temat” prowadzony przez Karola Okrasę będzie dla naszych klientów atrakcyjną propozycją, z której zaczerpną wielu wartościowych treści. Jako sieć współpracujemy
z Karolem już od wielu lat, jesteśmy przekonani, że nikt inny lepiej niż on nie poprowadzi„Dobrego
Tematu – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl
Polska.
Przeczytaj także:
Pierwszym gościem Karola Okrasy była Jagna Niedzielska, propagatorka zero waste, czyli
życia według szeroko pojętej zasady niemarnowania.

- 13:51 Producent pieczywa dla sieci handlowych rozbudowuje piekarnię w Nowej Soli
- 13:26 Konsumenci szukają na etykietach informacji o certyfikatach
- 13:20 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 13:02 Drobimex wchodzi na rynek z produktami wegańskimi
- 12:51 CBOS: w styczniu nieznacznie pogorszyły się nastroje na rynku pracy
- 12:42 Kolejna firma dołącza do e-Izby
- 12:35 Sphinx pod ścianą
- 12:26 Piekarnio-cukiernia GOM najemcą CH Platan
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.