Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl rusza z podcastami. Prowadzącym Karol Okrasa

Ekonomia, ekologia czy trendy żywieniowe – to wybrane z tematów, o których z zaproszonymi gośćmi będzie rozmawiał Karol Okrasa, gospodarz podcastu Dobry Temat.
Reklama

Nowy format Lidla wystartował 16 listopada, a nagrania są dostępne na kanale YouTube Lidl Polska, Spotify, Google Podcasts, Apple Podcast oraz na lidl.pl/podcast.

Skąd się biorą ceny? Co robić, aby nie marnować żywności? Jak będą wyglądały zakupy w niedalekiej przyszłości? Jakie rozwiązania ekologiczne stosuje się w sklepach? Tych i wielu innych ciekawostek ze świata Lidla można dowiedzieć się z podcastu – cykliczny program pod tytułem Dobry Temat poprowadzi Karol Okrasa. 
- W Lidl Polska zależy nam na otwartej komunikacji z naszymi klientami. Wiemy, że to w jaki sposób funkcjonują sklepy, skąd tak na prawdę biorą się towary na półkach i co wpływa na ich cenę jest bardzo interesujące dla wielu osób. Podobnie jest z ekologią czy niemarnowaniem żywności. Mamy nadzieję, że podcast „Dobry Temat” prowadzony przez Karola Okrasę będzie dla naszych klientów atrakcyjną propozycją, z której zaczerpną wielu wartościowych treści. Jako sieć współpracujemy
z Karolem już od wielu lat, jesteśmy przekonani, że nikt inny lepiej niż on nie poprowadzi„Dobrego
Tematu – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl
Polska.

Pierwszym gościem Karola Okrasy była Jagna Niedzielska, propagatorka zero waste, czyli
życia według szeroko pojętej zasady niemarnowania. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum