Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl sprzedaje prawie 4 razy więcej niż Kaufland

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, odnotowała w roku finansowym 2020/21 przychody w wysokości 125,3 mld euro, co stanowi 10% wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (114,3 mld euro).
Reklama

Grupa, poinformowała, że ​​ Lidl osiągnął 9,9% wzrost sprzedaży do 96,3 miliarda euro, podczas gdy Kaufland wzrósł o 7,5% do 25,5 miliarda euro.

Oba szyldy mają około 12 900 punktów sprzedaży.

Natomiast firma PreZero zajmująca się m.in. odpadami odnotowała 33,7% wzrost sprzedaży do około 700 milionów euro. Firma PreZero ostatnio zwiększyła swoje możliwości w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego, przejmując działalność recyklingową firmy Suez w czterech krajach europejskich.

Zmiany w zarządzie Grupy Schwarz

Grupa Schwarz ogłosiła niedawno odejście wieloletniego dyrektora generalnego Klausa Gehriga, a właściciel firmy Dieter Schwarz wkroczył do firmy tymczasowo przed mianowaniem wyznaczonego następcy, Gerda Chrzanowskiego.

Według Lebensmittel Zeitung, restrukturyzacja zespołu zarządzającego firmą jest już w toku, wraz z niedawnym mianowaniem Carsten Theurer na stanowisko dyrektora generalnego ramienia Schwarz Services, a także nowymi dyrektorami generalnymi ds. cyfryzacji, IT, zarządzania recyklingiem i działy produkcyjne.

Grupa ogłosiła również powołanie nowego dyrektora naczelnego dla swojej działalności w Stanach Zjednoczonych, gdzie wzrost był wolniejszy niż oczekiwano ze względu na konkurencyjny charakter rynku.

Były prezes Lidla Polska Michał Łagunionek objął w czerwcu odpowiedzialność za Lidl US, który obejmuje ponad 140 sklepów w dziewięciu stanach, głównie na wschodnim wybrzeżu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.