Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl szkoli pracowników z zakresu obsługi osób niewidomych

W ramach współpracy Lidl Polska z Fundacją na rzecz Osób Niewidomych „Labrador – Pies Przewodnik”, sieć sfinansowała szkolenie psów asystujących, które po pełnym przygotowaniu zostaną bezpłatnie przekazane beneficjentom. Teraz sieć podjęła kolejne kroki – uruchomiła szkolenia dla swoich pracowników sprzedaży z zakresu obsługi osób niewidomych i niedowidzących.
Reklama

W maju br. sieć Lidl Polska rozpoczęła współpracę z Fundacją na rzecz Osób „Labrador – Pies Przewodnik”, aby wspólnie wspierać osoby niewidome i niedowidzące w nabieraniu szerszych kompetencji społecznych oraz pracowniczych. W tym celu firma sfinansowała szkolenia dla psów asystujących. Teraz przyszedł czas na kolejny krok – Lidl Polska rozpoczyna właśnie szkolenia dla pracowników, które obejmą standardy obsługi osób odwiedzających sklepy w towarzystwie psa asystującego. O merytoryczną warstwę szkoleń, które przeznaczone są dla wszystkich pracowników sklepów, managerów oraz zastępców, zadba Fundacja „Labrador – Pies Przewodnik”.

Lidl szkoli pracowników w zakresie obsługi osób, którym pomagają psy

– Misja Fundacji „Labrador – Pies Przewodnik” jest nam szczególnie bliska. W Lidl Polska chcemy, aby nasze sklepy były komfortowe dla wszystkich klientów, dlatego oprócz sfinansowania szkoleń psów asystujących / psów przewodników, zdecydowaliśmy się edukować pracowników w zakresie obsługi osób, którym pomagają właśnie takie psy. Wierzymy, że działania, które podejmujemy, również m.in. kasy pierwszeństwa, oraz wprowadzone przez nas, jako pierwszej sieci handlowej naszego formatu w Polsce, «ciche godziny» z myślą o osobach zmagających się ze spektrum autyzmu, przekładają się na zmniejszenie poczucia wykluczenia osób nim dotkniętych” – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz Head of Communications and CSR w Lidl Polska.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce około 800. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum