Lidl testuje nowy koncept - wyróżniki to inspiracje kulinarne i przytulny wystrój

Autor: retaildetail.eu, dlahandlu.pl 11 grudnia 2020 12:26

Lidl testuje nowy koncept - wyróżniki to inspiracje kulinarne i przytulny wystrój fot. za Lidl

W odrestaurowanym sklepie w mieście Lokeren sieć Lidl postanowiła przetestować nowy koncept. Supermarket jest podzielony na tzw. kuchnie świata, które mają inspirować klientów. 


W Belgii Lidl otworzył sklep z "cieplejszym" wystrojem i zupełnie nowym układem. 

- Zauważamy, że w ostatnich latach klienci spieszyli się i nie zawsze mieli ochotę spędzać dużo czasu na kupowaniu produktów spożywczych. Mimo to chcą jeść świeżą i zdrową żywność - mówi rzecznik prasowy firmy Isabelle Colbrandt.

Po wejściu do sklepu kupujący przechodzą do „świata restauracji”, w którym mogą szybko znaleźć wszystko, czego potrzebują na świeżą kolację lub lunch. W tym dziale Lidl łączy warzywa i owoce, świeże mięso, drób oraz produkty wegetariańskie i wegańskie. Kącik z przepisami z „The Kitchen of Lidl” dostarcza klientom inspiracji. W innym rogu kupujący znajdą wyciskarkę do pomarańczy oraz lodówkę z sałatkami, świeżymi posiłkami i koktajlami. Wszystkie mrożonki i artykuły non-food  znajdują się na tyłach sklepu. W sklepie znajduje się sześć automatycznych kas do szybkich płatności za ograniczoną liczbę artykułów.

Nowością jest również sam wystrój sklepu - drewniane meble nadają wnętrzu ciepłą atmosferę. Placówka ma 1500 mkw. powierzchni.

- Na razie nie planujemy rozszerzania koncepcji na inne sklepy. Chcemy ją najpierw przetestować i przeanalizować doświadczenia klientów i pracowników - mówi Isabelle Colbrandt.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6821
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,49

  • Śr

    1,35

  • Min

    1,15

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.