Lidl w 2011 roku utrzyma dotychczasowe tempo rozwoju

Autor: portalspozywczy.pl 21 grudnia 2010 13:40

Lidl otworzył w Częstochowie, przy ul. Jana Pawła II swoją 400. placówkę handlową w Polsce. W tym roku operator otworzył ok. 70 sklepów, na przyszły zapowiada utrzymanie podobnego tempa rozwoju.

Według danych firmy PMR wynika, że w ciągu ostatnich trzech lat niemiecki dyskonter niemal podwoił liczbę otwieranych w Polsce sklepów. W 2008 r. Lidl otworzył w naszym kraju 40 sklepów, w 2009 r. przybyło ich 65, a według wstępnych szacunków w 2010 r. zostało otwartych ok. 70 placówek.

- Polski rynek postrzegamy jako bardzo rozwojowy dlatego planujemy utrzymać dotychczasowe tempo wzrostu i stale poszukujemy lokalizacji pod budowę. Stabilność biznesową zapewnia nam fakt, że wszystkie sklepu sieci Lidl powstają na naszych własnych działkach - zaznacza Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Czytaj więcej w artykule: Sieć Lidl otworzyła w Polsce swój 400. sklep. W 2011 r. uruchomi ok. 70 placówek

Zobacz ceny w sklepach Lidl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5926

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,19

  • Śr

    2,58

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.