Lidl: W 2018 zaskoczymy klientów nowymi promocjami

- W roku 2017 nasza sieć rozwijała się w stałym, organicznym tempie - otworzyliśmy kilkadziesiąt nowych sklepów na terenie całej Polski, a także zrealizowaliśmy modernizację wszystkich naszych obiektów. W minionym roku otworzyliśmy kolejne - 9 centrum dystrybucyjne w Będzinie, w Gminie Psary – mówi Aleksandra Robaszkiewicz PR manager Lidl Polska, w rozmowie z dlahandlu.pl.
Rok 2017 upłynął także pod znakiem rozszerzania oferty. Sieć zdecydowała się wprowadzić usługi turystyczne: we wrześniu oficjalnie rozpoczęła sprzedaż wycieczek na platformie lidl-podroze.pl.
- Postanowiliśmy także dostarczać klientom praktyczną wiedzę na temat win, połączoną z ocenami i rekomendacjami specjalistów oraz możliwość rezerwowania wybranych produktów on-line, na innowacyjnej platformie winnicalidla.pl – wymienia Aleksandra Robaszkiewicz.
Jak mówi, bardzo ważnym obszarem działań Lidla były w tym roku promocje – znacznie zwiększono ich ilość oraz zaproponowano nową prezentację produktów w ramach gazetek i katalogów produktowych. Zmieniono także prezentację treści na stronie internetowej.
- Do najciekawszych akcji promocyjnych należały działania skierowane do najmłodszych, promujące zdrowe i zbilansowane odżywianie poprzez zabawę figurkami Stikeez, które zawitały do sklepów Lidl w trzech odsłonach: „Stikeez – Owoce i Warzywa”, „Stikeez – Smerfy” oraz „Stieez – Star Wars”. Inną, uwielbianą przez maluchy ofertą, podkreślającą spożycie owoców i warzyw wśród juniorów były znane wszystkim Lidlaki – przypomina Aleksandra Robaszkiewicz.
I dodaje, że sieć Lidl, rozumiejąc potrzeby polskich rodzin, przygotowała cały szereg promocji cenowych na istotne w podstawowym koszyku zakupowym produkty. Podjęła także partnerską współpracę z Programem Karty Dużej Rodziny – dla wszystkich członków programu przez cały rok czekają liczne promocje cenowe.
Sieć rozszerzyła asortyment spożywczy o produkty „bio” oraz „to-go”. W sklepach Lidl pojawiły się specjalne regały dedykowane produktom ekologicznym. Natomiast w ramach linii produktów „Pomysł Na Każdy Dzień” Lidl zaproponował klientom między innymi: sałatki, lunch boxy, kremy warzywne oraz dania gotowe.
- Chcielibyśmy także podkreślić jak ważna jest dla nas polityka personalna. Na początku 2017 roku płace wzrosły o kolejne 9 proc. w stosunku do roku poprzedzającego. W chwili obecnej pensja na stanowisku pracownika sklepu jest bardzo konkurencyjna – wynosi 3300 PLN brutto na początku pracy (stawka aglomeracyjna). Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu – 3500 PLN brutto, a po dwóch latach stażu pracy do 3800 PLN brutto – mówi Aleksandra Robaszkiewicz.
Natomiast wynagrodzenie menadżera sklepu dla osób rozpoczynających pracę na tym stanowisku wynosi aż 4400 PLN – 5000 PLN brutto. Po roku analogicznie jak w przypadku pracownika sklepu wzrost wynagrodzenia jest gwarantowany i kształtuje się na poziomie 5000 PLN – 5500 PLN brutto, a po 2 latach 6300 PLN – 6800 PLN brutto.
- O naszej pozycji na rynku pracy w Polsce decyduje nie tylko atrakcyjne wynagrodzenie – wyższe od średnich zarobków w handlu, ale również szereg dodatkowych świadczeń. Nasi pracownicy są objęci bezpłatną, prywatną opiekę medyczną. Dodatkowo firma oferuje możliwość przystąpienia na preferencyjnych warunkach do ubezpieczenia medycznego i grupowego wraz z całą rodziną. Pracownicy mają także możliwość skorzystania z programu Karty Multisport – wymienia PR manager Lidl Polska.
- W nadchodzącym roku 2018 planujemy utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju. Z pewnością zaskoczymy także klientów wieloma atrakcyjnymi promocjami oraz nowościami produktowymi – dodaje.