Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl w nowej kampanii zachęca Polaków do oszczędzania

Lidl Polska przygotował akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”. W ten sposób sieć przypomina, że zakupy w Lidlu to oszczędność czasu i pieniędzy. W ramach akcji od poniedziałku, 10 sierpnia do 5 września lub do wyczerpania zapasów klienci mogą zdobyć ceramiczne skarbony.
Reklama

Lidl Polska zwraca uwagę na istotę oszczędzania, które w długiej perspektywie uczy nas odpowiedzialnej postawy, pozwala na realizację własnych celów, a także promuje dobre nawyki u dzieci i młodzieży. Jednocześnie Lidl przypomina, że zakupy w sklepach sieci to gwarancja oszczędności nie tylko pieniędzy, ale także czasu.

Już od poniedziałku, 10 sierpnia we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska będzie można zdobyć ceramiczną skarbonkę, dokonując zakupów 6 razy za kwotę minimum 40 zł, przy czym w koszyku powinno się znaleźć przynajmniej jedno warzywo lub owoc. Każde wydane 40 zł to jedna naklejka, a sześć naklejek możemy wymienić w kasie na skarbonkę. Skarbonki wykonano z ceramiki, są zapakowane w ekologiczny sposób – w papierową osłonę oraz kartonik. Najnowsza akcja sieci jest skierowana do wszystkich klientów, bez względu na wiek.

Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt, karty prezentowe LIDL.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum