Lidl w USA płaci pracownikom za zaszczepienie się
Dodatkowe 200 dolarów, czyli ok. 750 zł premii będą mogli otrzymać pracownicy sieci sklepów Lidl w Stanach Zjednoczonych, którzy zdecydują się na wykonanie szczepionki przeciwko COVID-19. Firma tłumaczy, że ma być to kolejne działanie chroniące pracowników przed wirusem - podaje pulshr.pl
Wraz ze wzrostem dostępności w USA szczepionek przeciwko COVID-19, Lidl w Stanach ogłosił nową inicjatywę, która ma zachęcić do poddania się szczepieniu. Każdy pracownik, który zdecyduje się na ten krok, otrzyma dodatkowe 200 dolarów wynagrodzenia. Jak tłumaczy sieć, pieniądze te mają zrównoważyć koszty związane z podawaniem szczepionek, w tym koszty podróży i opieki nad dziećmi. Firma dostosuje również harmonogramy pracy pracowników, tak by swobodnie mogli skorzystać ze szczepienia.
Sieć wśród swoich pracowników w Stanach przeprowadziła również ankietę. Okazało się, że prawie 8 na 10 z nich planuje otrzymać szczepionkę, gdy tylko będzie dostępna.
Przeczytaj także:
Lidl to niemiecka sieć sklepów, która prowadzi około 11 200 sklepów i działa w 32 krajach, zatrudniając ponad 310 000 pracowników na całym świecie. W Polsce ma blisko 800 placówek, w których pracuje ponad 20 tys. osób.
Warto przypomnieć, że zgodnie z prawem szczepienia przeciwko COVID-19 są dobrowolne. Pracodawca nie może wymagać ich ani podczas rekrutacji do firmy ani w trakcie pracy.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 13:09 Aldi inwestuje w Londynie - 22 mln funtów na nowe sklepy i modernizacje
- 13:02 Biedronka, Leroy Merlin i Action najemcami Atut Ruczaj 2
- 13:01 Browar Czarnków pożycza 500 tys. zł na pełne wznowienie produkcji
- 12:45 Szacowana stopa bezrobocia w lutym br. to 6,6 proc.
- 12:32 MF pracuje nad ustawą ws. crowdfundingu
- 12:27 Złote Tarasy zainwestowały w wielkoformatowe ekrany LED
- 12:20 Gowin: przez ostatni rok uratowaliśmy ponad 6,9 mln miejsc pracy
- 12:04 Drogerie Kontigo chcą wzmocnić relacje z klientkami
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.