Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl widzi potencjał żywności bio i eko

Certyfikowana żywność ekologiczna: bez oprysków, bez sztucznych nawozów i konserwantów, bez GMO jest na co dzień obecna w sklepach sieci Lidl. W ramach Tygodnia Zdrowia, który ruszył 2 stycznia, sieć poszerzyła ofertę asortymentową. To także okazja do wypromowania marek własnych sieci.
Reklama

Wśród propozycji nabiałowych są produkty marki własnej Lidla, Milbona  m.in.: BIO ser w plastrach Wiesentaler, bez laktozy, BIO ser w plastrach Gouda lub Maasdam, BIO jogurt naturalny, BIO śmietana 30%.

W ofercie znajdą się także wędliny marki własnej Dulano: BIO pieczeń wieprzowa w plastrach, BIO kiełbaski norymberskie oraz ryby np. BIO łosoś norweski wędzony (Ocean Sea). 

Lidl zaproponuje również jagody Goji, białą quinoę (Alesto superfruits), pełnoziarniste BIO musli, w różnych smakach do wyboru (Crownfield) czy BIO dżem (Maribel).

W najnowszej ofercie Lidla znalazła się także gama produktów wege od Ani Lewandowskiej - Foods by Ann

Lidl Polska liczy ponad 600 sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum