Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl wspiera przedświąteczną sprzedaż: 7,2 mln zł na reklamy w TV

Lidl z tygodnia na tydzień zwiększa swoją obecność w reklamach telewizyjnych. Według danych firmy Nielsen za okres 18-24 listopada sieć na swoją świąteczną reklamę przeznaczyła aż 7,2 mln zł. Tydzień temu było to 6,6 mln zł.
Reklama

Wydatki podano według oficjalnych cenników telewizyjnych.

Jak już pisaliśmy, sieć wspiera również przedświąteczną sprzedaż poprzez wydanie własnej książki kucharskiej "Pascal kontra Okrasa". Książka jest podsumowaniem dotychczasowej współpracy kucharzy z siecią. Publikacja zawiera 104 przepisy, które były prezentowane przez rok w ramach kampanii promocyjnej sieci Lidl. Publikacji nie będzie można kupić, będzie przekazywana klientom w sklepach Lidl za dokonanie zakupów jednorazowo za 300 zł lub 6 zakupów za 50 zł każdorazowo.  

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum