Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl wybrał agencję do obsługi kampanii digitalowych

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu Lidl Polska na obsługę mediową w zakresie tworzenia, planowania i zakupu kampanii reklamowych SEM oraz kampanii programatycznych.
Reklama

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Havas Media zwyciężyła i od listopada br. będzie współpracować z marką Lidl Polska w zakresie komunikacji w mediach digital. Tym samym agencja Havas Media będzie kompleksowo obsługiwać tego jednego z największych reklamodawców w Polsce w zakresie optymalizacji, planowania i zakupu mediów w kanałach online i offline.  

Havas Media ponownie obsłuży Lidla

– Nasza strategia odpowiedziała na potrzeby klienta oraz pokazała nasze silne kompetencje digital, podkreślając również proces współpracy i partnerstwo biznesowe. Mocne wsparcie zaawansowanej analityki zespołu Data Business Intelligence i Havas Programmatic Hub oraz zastosowanie autorskich narzędzi i platform potwierdziły najlepsze dopasowanie oferty – mówi Beata Magdziarz, Chief Digital Officer w Havas Media Group.

Obecna współpraca Havas Media i Lidl Polska trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum