Lidl wydał na reklamę telewizyjną o 10 mln zł więcej niż Biedronka
W okresie od 5 do 18 listopada br. Lidl wydał na reklamę w telewizji 30 953 220 zł. W tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 20 953 918 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
W tygodniu od 5 do 11 listopada Lidl był liderem zestawienia Nielsena z wydatkami rzędu 17 337 830 zł. Biedronka była wiceliderem rankingu z kwotą 12 457 098 zł.
W okresie od 12 do 18 listopada Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 13 615 390 zł (2. pozycja w zestawieniu), a wydatki Biedronki wyniosły 8 496 820 zł (8. miejsce).
Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez rabatów.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama