Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl wydał na reklamę telewizyjną o 10 mln zł więcej niż Biedronka

W okresie od 5 do 18 listopada br. Lidl wydał na reklamę w telewizji 30 953 220 zł. W tym samym czasie Biedronka przeznaczyła na ten cel 20 953 918 zł - wynika z danych firmy Nielsen.
Reklama

W tygodniu od 5 do 11 listopada Lidl był liderem zestawienia Nielsena z wydatkami rzędu 17 337 830 zł. Biedronka była wiceliderem rankingu z kwotą 12 457 098 zł.

W okresie od 12 do 18 listopada Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 13 615 390 zł (2. pozycja w zestawieniu), a wydatki Biedronki wyniosły 8 496 820 zł (8. miejsce).

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez rabatów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum