Lidl z największymi wydatkami na reklamę
Według danych firmy Nielsen za okres od 20-26 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w stacjach telewizyjnych 4 223 460 zł i jako jedyna sieć spożywcza znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami na ten cel.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Łączne wydatki na reklamę żywności w tym okresie wyniosły 46 458 993 zł
Jak pisaliśmy wcześniej, w czwartym kwartle ub. r. Lidl wydał na reklamę ponad 93,5 mln zł, ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Wydatki Biedronki to ponad 46,8 mln zł, Tesco - ponad 34,2 mln zł. Biedronka (46 869 578 zł) i Tesco (34 266 180 zł).
Według danych z aplikacji IMM admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama