Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl z największymi wydatkami na reklamę

Według danych firmy Nielsen za okres od 20-26 stycznia br. Lidl wydał na reklamę w stacjach telewizyjnych 4 223 460 zł i jako jedyna sieć spożywcza znalazła się w rankingu TOP 10 marek z największymi wydatkami na ten cel.
Reklama

Łączne wydatki na reklamę żywności w tym okresie wyniosły 46 458 993 zł

Jak pisaliśmy wcześniej, w czwartym kwartle ub. r. Lidl wydał na reklamę ponad 93,5 mln zł, ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Wydatki Biedronki to ponad 46,8 mln zł, Tesco - ponad 34,2 mln zł. Biedronka (46 869 578 zł) i Tesco (34 266 180 zł).

Według danych z aplikacji IMM admonit, w segmencie dyskontów największe wydatki poniósł Lidl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum