Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl zachęca do wspierania organizacji pożytku publicznego

Sieć Lidl Polska każdego roku angażuje się w akcję „Mały procent, wielka pomoc”. Dotychczas podatnicy mogli przekazać 1% podatku na rzecz fundacji i organizacji pożytku publicznego, jednak za sprawą nowych przepisów od 2023 roku jest to 1,5% podatku. Kampania informacyjna „Mały procent, wielka pomoc” ma przekonać klientów i pracowników sieci do wsparcia wybranej organizacji pożytku publicznego. Akcją zostały objęte m.in.: WOŚP, Caritas Polska, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie. Kampania potrwa od 1 lutego do 30 kwietnia.
Reklama

W ramach przyjętej strategii CSR, Lidl Polska angażuje się w liczne inicjatywy mające na celu wspieranie organizacji pożytku publicznego. Przykładem działań tego typu jest właśnie akcja „Mały procent, wielka pomoc”, dzięki której od ponad 10 lat Lidl Polska wspiera tych, którzy najbardziej potrzebuję pomocy finansowej. Liczba podmiotów, które zostały objęte kampanią jest imponująca. W tym roku jest ich aż trzynaście. Należą do nich: Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej „Dar Szpiku”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii, Fundacja JiM, Fundacja „Labrador”, Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka” oraz siepomaga.pl.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum