Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl ze spadkiem sprzedaży w kategorii non-food

Sprzedaż artykułów niespożywczych w Lidlu spadła poniżej 10 proc. na prawie wszystkich rynkach - podała "Lebensmittel Zeitung". Niemiecki dyskonter postawił sobie za cel osiągnięcie 15 proc. sprzedaży w tej kategorii, która obecnie została osłabiona przez spadek popytu i przeszkody logistyczne.
Reklama

Jak podaje gazeta, Lidl zdecydował się ograniczyć zamówienia niespożywcze, które zostały niedawno złożone na następny rok finansowy. Sprzedaż szczególnie spadła w przypadku produktów, które kosztowały powyżej 20 euro.

Segment towarów niespożywczych jest drugim najbardziej dochodowym asortymentem produktów dla detalisty, ale wysokie koszty magazynowania obciążają bilans firmy.

Tymczasem w grudniu ubiegłego roku Lidl w Danii ogłosił plany uruchomienia od początku 2023 roku internetowego biznesu, który będzie oferował asortyment artykułów niespożywczych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum