Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl zrobił 300 mln zł obrotu dzięki książce Pascal kontra Okrasa

Jak poinformowała sieć Lidl, firma zdecydowała się na dodruk książki Pascal kontra Okrasa, która od 25 listopada przekazywana była klientom za zrobienie 6 zakupów po 50 zł, czyli w sumie 300 zł. Milion książek trafiło do osób, które uzbierały 6 naklejek. Oznacza to, że w od 25 listopada do 13 grudnia, czyli w 18 dni sieć była w stanie osiągnąć 300 mln zł obrotu, premiowanego książką kucharską.
Reklama
Teraz sieć zdecydowała, że dodrukuje 200 tysięcy egzemplarzy książek, tak by trafiły one do klientów przed świętami. Oznacza to dodatkowe 60 mln zł obrotu dla sieci Lidl w gorącym przedświątecznym okresie.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (5)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum