Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lidl zwiększa wydatki reklamowe przed świętami

Sieć Lidl mocno zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną. Według firmy Nielsen w okresie 11-17 listopada sieć wydała na ten cel aż 6,6 mln zł.
Reklama

Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi. Przypomnijmy, w ostatnim tygodniu października firma przeznaczyła na ten cel 4,8 mln zł.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono w tym czasie 92,4 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum