Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Limitowana edycja kiełbas w słoju od Spichlerza Rusieckiego

Spichlerz Rusiecki – lider kategorii konserw mięsnych w słojach – wprowadził do swojego portfolio limitowaną edycję kiełbas. Produkty dostępne są w gramaturze 280 g w sprzedaży hurtowej i detalicznej.
Reklama

Wśród nowości konsumenci mogą znaleźć trzy propozycje – kiełbasę słoikową o charakterystycznym domowym smaku, białą kiełbasę o tradycyjnym polskim smaku z silną nutą majeranku i czosnku oraz niskokaloryczną kiełbasę drobiową o wysokiej zawartości mięsa i białka.

– Jednym z najważniejszych zadań lidera rynkowego jest kreowanie nowości, dlatego rozwijamy markę i rozszerzamy portfolio. Już teraz udział Spichlerza Rusieckiego w kategorii konserw mięsnych to 23 proc, a perspektywy są obiecujące. Zainwestowaliśmy w kiełbasy, ponieważ jest to dynamicznie rosnąca podkategoria, dobrze postrzegana przez konsumentów ze względu na wysoką zawartość mięsa i tradycyjny polski smak – mówi Piotr Pękala, kierownik kategorii w Pamapol.
Nowe produkty charakteryzują się też unikalnym składem – posiadają wysoką zawartość mięsa i nie zawierają fosforanów oraz glutaminianu sodu.

Właścicielem marki Spichlerz Rusiecki jest Grupa Pamapol S.A. – czołowy polski producent dań gotowych i konserw mięsnych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.