Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Limitowana edycja piwa Książęce wsparta kampanią

Ruszyła kampania reklamowa Burgundowego Trzy Słody, limitowanej edycji piwa Książęce.
Reklama

Spot Książęcego Burgundowego Trzy Słody, tak samo jak poprzednie reklamy piwa Książęce, pokazuje spotkanie marzyciela Księcia i racjonalnego browarnika Tomasza w Tyskich Browarach Książęcych - przy czym nie tylko w warzelni, lecz także w pubie. Książę w fantazyjny sposób opisuje cechy nowego piwa, natomiast Tomasz rzeczowo wyjaśnia, jak dzięki zastosowanym składnikom (m.in. dzikiej róży) zyskało ono swój wyjątkowy charakter.

Książęce Burgundowe Trzy Słody to limitowana edycja Książęcego wprowadzona do sprzedaży na okres zimowy. 

Akcja reklamowa od 2 grudnia jest prowadzona w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum