Limitowana edycja piwa Książęce wsparta kampanią
Ruszyła kampania reklamowa Burgundowego Trzy Słody, limitowanej edycji piwa Książęce.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Spot Książęcego Burgundowego Trzy Słody, tak samo jak poprzednie reklamy piwa Książęce, pokazuje spotkanie marzyciela Księcia i racjonalnego browarnika Tomasza w Tyskich Browarach Książęcych - przy czym nie tylko w warzelni, lecz także w pubie. Książę w fantazyjny sposób opisuje cechy nowego piwa, natomiast Tomasz rzeczowo wyjaśnia, jak dzięki zastosowanym składnikom (m.in. dzikiej róży) zyskało ono swój wyjątkowy charakter.
Książęce Burgundowe Trzy Słody to limitowana edycja Książęcego wprowadzona do sprzedaży na okres zimowy.
Akcja reklamowa od 2 grudnia jest prowadzona w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.
Reklama