Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Limitowana edycja wody S.Pellegrino z reklamowym wsparciem

Na początku października w sprzedaży pojawiła się limitowana edycja wody S.Pellegrino – „Are You a real Foodie?”. Wraz ze startem kampanii pod tym samym hasłem, marka zachęca do wspólnego gotowania oraz celebracji sztuki kulinarnej we wszystkich jej przejawach.
Reklama

Każdego roku marka przybliża konsumentom kulturę Italii, wprowadzając do sklepów limitowane edycje produktu, nawiązujące do włoskiego dorobku. Tym razem, za pomocą aktywacji „Are You a real Foodie?” S.Pellegrino zaprasza do wspólnego gotowania i celebracji radości płynącej z jedzenia.

Woda w limitowanej serii „Are You a real Foodie?” będzie sprzedawana w butelkach 1l PET
do wyczerpania zapasów. Aktywności in-store obejmą swoim zasięgiem największe polskie miasta
i sieci handlowe, m.in.: Alma, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Carrefour, Frisco.

Działania w ramach aktywacji będą prowadzone również w kanale digital – 14.10. rusza kampania
na Facebooku z cinemagraphem zachęcającym do dzielenia się kulinarną pasją i zasiadania do stołu z wodą S.Pellegrino.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy MEC, autorem kreacji jest agencja Liquid, a działania z zakresu PR realizuje agencja TBWA PR.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum