Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Linda i Sokół w kampanii whisky Johnnie Walker

Kultowa postać polskiego kina – Bogusław Linda oraz ceniona ikona rapu – Wojtek Sokół zostali zaangażowani w kampanię promocyjną największej na świecie marki whisky – Johnnie Walker. Efektem tej współpracy jest singiel Wojtka Sokoła – Rób to, w co wierzysz. Projekt opowiada o drodze, którą obaj artyści przebyli, by znaleźć się w miejscu, w którym są dzisiaj.
Reklama

To co łączy Bogusława Lindę, Wojtka Sokoła i filozofię marki Johnnie Walker, to żelazna zasada - tylko robiąc to, co naprawdę się kocha i w co się wierzy, można osiągnąć więcej. Dlatego firma Diageo, właściciel Johnnie Walker, zaprosiła do współpracy dwie niezwykle cenione postaci filmu i muzyki, znane ze swojej pasji i determinacji. Wojtek Sokół stworzył tekst i wykonał utwór Rób to, w co wierzysz, w teledysku gościnnie występuje Bogusław Linda. 

Od dzisiaj można zapoznać się z materiałem video w Internecie i kanałach społecznościowych artystów. Kampania promocyjna obejmie również materiały POS i potrwa do końca bieżącego roku. W ramach działań promocyjnych zostanie zorganizowany również konkurs dla konsumentów. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum