Linia BoboVita Bio wsparta kampanią w mediach

Nowa linia BoboVita Bio to 18 nowości bio dla dzieci – posiłków, przecierów owocowych oraz musów owocowych w wygodnych tubkach. Zgodnie z przepisami prawa produkty te nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku ani barwników.
W kampanii „Brzmi niesamowicie” BoboVita Bio zabiera nas w podróż do bajkowej krainy ekologicznego rolnictwa, które na końcu reklamy okazuje się prawdziwym gospodarstwem. To z pochodzących z niego produktów BoboVita Bio tworzy smaczne i wartościowe posiłki dla dzieci.
Kampania będzie realizowana w TV, punktach sprzedaży i Internecie. Zostaną uruchomione zasięgowe działania online, które obejmą kanały wideo, takie jak YouTube oraz social media – Facebook i Instagram.
Na stronie www.bobovita.pl powstała podstrona https://www.bobovita.pl/produkty/bobovita-bio, na której rodzice mogą poznać produkty BoboVita Bio. Marka zapowiedziała również możliwość wypróbowania nowości.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw.