Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Linia produktów Purina Pro Plan w nowej odsłonie

Wychodząc naprzeciw potrzebom zwierząt oraz oczekiwaniom ich właścicieli, PRO PLAN udoskonalił linię swoich produktów. Marka ulepszyła receptury, zmieniła szatę graficzną oraz wprowadziła nowe formaty opakowań.
Reklama

PURINA PRO PLAN chce dawać wsparcie właścicielom psów. W jaki sposób? Dopasowując swoje produkty do potrzeb zwierząt każdej wielkości, w każdym wieku i odpowiadając na ich specyficzne potrzeby żywieniowe. 

Stąd OPTINutrition, czyli zbiór formuł o udowodnionych naukowo korzyściach, optymalnie dopasowanych do potrzeb żywieniowych psów – każdy pojedynczy składnik i proporcje zostały opracowane, by dostarczać psu istotnych benefitów zdrowotnych. Formuły OPTINutrition obejmują: OPTISTART, OPTIHEALTH, OPTIDERMA, OPTIDIGEST, OPTIWEIGHT, OPTIAGE.

Zmiany na marce objęły także odświeżenie opakowań, które teraz pomagają łatwiej odnaleźć właściwą karmę dla danego psa. Możemy na nich znaleźć informację o wielkości psa, dla którego jest karma, o etapie życia psa, w którym się znajduje, oraz o jego specyficznych potrzebach. PRO PLAN wprowadził także nową, wygodną gramaturę 1,5 kg w produktach dla szczeniąt.

Już od kilku tygodni marka PRO PLAN prowadzi silne wsparcie handlowe. Dzięki pełnemu zestawowi materiałów POS, m.in.  ulotkom konsumenckim, handlowym, standom i wielu innym, możliwa jest doskonała ekspozycja produktów na półce.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum