Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Produkty konopne Liroya na półkach Carrefoura i InMedio

Piotr Liroy-Marzec, raper i były poseł, wraz ze wspólnikami, m.in. Patrykiem Działkowskim z GoldGreen, stworzyli markę LiRoyal, oferującą produkty konopne. Spółka LiRoyal uruchomiła emisję crowdfundingową, licząc na pozyskanie miliona euro (ok. 4,5 mln zł). Emisja rusza 2 czerwca i trwa do 2 września. Kolejnym krokiem będzie ekspansja na inne rynki, w tym niemiecki. W ramach zbiórki udało się pozyskać 2,7 mln zł.
Reklama

Aktualnie raper w jednej spółce zgromadził ekspertów od uprawy, badania i przetwarzania konopi, a także specjalistów w dziedzinie e-commerce i nowych technologii.
- W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości. Zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy – mówi Piotr Liroy-Marzec, prezes zarządu, współwłaściciel LiRoyal.

- Ostatnio podpisaliśmy umowę na dystrybucję naszych produktów w 14 tys. punktów. Nasze produkty znajdą się m.in. w sklepach Carrefour, Inmedio czy Świat Prasy. Kolejny krok to wejście na rynki zagraniczne – komentuje Piotr Liroy-Marzec, prezes zarządu, współwłaściciel LiRoyal™.

Dla wszystkich inwestorów przewidziane są dodatkowe benefity, w tym m.in. zniżki na produkty LiRoyal™, boxy inwestora z produktami marki oraz limitowane kolekcjonerskie albumy Liroy’a z autografem.  Spółka LiRoyal™ dąży do jak najszybszego generowania zysku i jej celem jest wypłacić pierwszą dywidendę już w 2023 roku.

Planowana oferta LiRoyal™ składa się 26 produktów. Większość z nich będzie sprzedawana w sklepie internetowym marki, ale także w wyspecjalizowanych sklepach stacjonarnych, zarówno polskich jak i zagranicznych. Są to m.in. olejki, susze, oraz zestawy stworzone z konopi Sativa Cannabis L pochodzącej z certyfikowanych upraw. Wkrótce do kupienia będą kolejne produkty. Jeszcze w 2021 roku planowane jest otwarcie stacjonarnego sklepu w Warszawie. Oferta podzielona będzie na segment B2C, a także B2B. Pierwszy obszar to handel z klientem końcowym. Drugi to dostarczanie produktów do wybranych sklepów lub do sieci dystrybucyjnej.

Założyciel GoldGreen, Patryk Działkowski i jego zespół są ściśle zaangażowani w proces powstania obecnej oferty marki LiRoyal, na którą składa się 26 produktów. Są to m.in. olejki, susze, suplementy oraz zestawy stworzone z najwyższej jakości konopi Sativa Cannabis L pochodzącej z certyfikowanych upraw. GoldGreen będzie też odpowiadać za receptury i produkcję kolejnych produktów.

LiRoyal korzysta z systemy stworzonego przez Macieja Sagala systemu IT KingAPP. To rozwiązanie, które odpowiada za infrastrukturę IT oraz działania programistyczne, w tym m.in. system sklepowy, magazynowy, logistyczny oraz ERP produkcyjny.
Pierwszym krokiem w rozwoju LiRoyal będzie emisja akcji za pomocą platformy beesfund.com. Właściciele spółki chcą w ten sposób pozyskać od inwestorów milion euro. Następnie firma planuje ekspansję na rynki europejskie i światowe, w tym m.in. Niemcy, które są jednym z największych rynków konopnych w Europie oraz Ameryki Północnej. Globalnie, jak wynika z analiz Prohibition Partners, rynek konopi już w 2028 roku osiągnie wartość 300 mld euro. W Polsce w tym samym czasie przekroczy 4,2 mld euro, a w Niemczech 90 mld euro.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.