Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Lisek z usługą dowozu zakupów na pinezkę, czyli do parku i na plażę

Lisek uruchomił funkcjonalność dowozu zakupów na pinezkę, czyli w dowolne miejsce w strefie, gdzie usługa jest dostępna. Nowa funkcjonalność promowana jest hasłem "Najszybsze zakupy w mieście zawsze tam gdzie Ty".
Reklama

Dowóz zakupów na pinezkę kierowany jest do osób, które spędzają wolny czas na powietrzu, w parkach, na plażach i innych miejscach użytku publicznego. Funkcjonalność działa we wszystkich 13 miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Dąbrowie Górnicznej, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu. Usługa została wprowadzona 2 tygodnie temu.

Lisek na pinezkę promowany jest przez maskotki Liska na ulicach i na wydarzeniach na świeżym powietrzu w wymienionych miastach.

Lisek.app to polski start-up, który debiutował w 2018 roku w Warszawie i działał w ramach pilotażu do lutego 2020 roku. Wrócił do działalności w marcu 2021 r., otwierając kilkadziesiąt magazynów, z których dowozi zakupy w 10 minut. Aplikacja przekroczyła liczbę ponad pół miliona pobrań na telefony z systemami Android i iOS.

W pierwszym kwartale 2022 firma wygenerowała przychód o 300% większy niż w całym 2021 roku. Klienci robią tu zakupy średnio 5-6 razy w miesiącu. W najlepszych darkstore’ach każdy kurier dostarcza średnio po 4 zamówienia na godzinę. Firma chce docierać do 10 mln klientów na koniec 2022 roku.

W lipcu 2021 do rady nadzorczej Zorro Delivery, czylu spółki rozwijającej aplikację Lisek, wszedł Damian Zapłata, Sebastian Kulczyk, a we wrześniu dołączył Marek Krzyżanowski. W zarządzie zasiada Marek Kośnik, Michał Krowiński i Paweł Owczarski. Wśród udziałowców znalazł się fundusz Manta Ray Ventures, należący do Sebastiana Kulczyka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum