Lodówki z napojami w placówkach Poczty Polskiej
W placówkach Poczty Polskiej do sprzedaży wprowadzone zostały wybrane produkty Pepsi, Tymbark oraz Trrick, a w części palcówek są oferowane w chłodziarkach.
Poczta Polska wprowadziła do całej sieci placówek rozszerzony asortyment napojów. W czerwcu pojawiło się 15 nowych pozycji. W czerwcu sprzedaż w tej kategorii produktów wzrosła o ponad 30% w porównaniu do wyników z maja br. Poczta Polska odnotowuje także ponaddwukrotny wzrost sprzedaży tego typu produktów w porównaniu do analogicznego okresu z 2017 roku.
W ramach wprowadzonego asortymentu napojów z grupy Pepsi można nabyć m.in. takie marki, jak: Pepsi, Mirinda, Lipton Ice Tea oraz 7UP w butelkach o pojemności 0,5 l oraz w puszkach o pojemności 0,33 l. W ramach nowego asortymentu produktów Tymbark klienci mogą zakupić m.in.: soki, Kubuś GO!, Kubuś Waterrr. W sprzedaży są dostępne napoje o pojemności 0,5 l, 0,3 l oraz musy o wadze 120 g. Największą popularnością spośród wprowadzonych ostatnio napojów cieszy się Pepsi oraz Lipton Ice Tea.
Przeczytaj także:
Wybrane placówki zostały wyposażone w chłodziarki dedykowane wprowadzonym do sprzedaży napojom. Liczba lokalizacji wyposażonych w lodówki będzie sukcesywnie rosnąć.
Poczta Polska w swojej strefie handlowej oferuje także np. soki Frugo, wodę mineralną Ostromecko, oranżadę Hellena, napoje izotoniczne (4Move i Oshee) oraz energy drink (Black). Przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej rosną systematycznie od kilku lat.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 13:07 83 proc. pracowników Biedronki to kobiety, 74 proc. z nich zajmuje stanowiska...
- 13:00 Pierwszy automat do odbioru paczek z AliExpress na warszawskiej Woli
- 12:56 KO domaga się wstrzymania fuzji Orlenu i Lotosu
- 12:53 Ekspert o pandemii: nie jest jasne, czy sytuacja jest lepsza niż podczas...
- 12:48 Lidl płaci stażystom 3500 zł brutto
- 12:44 Żabka przejmuje Maczfit
- 12:43 Konsumenci nie chcą GMO
- 12:40 530 tys. użytkowników korzysta z aplikacji Hebe
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Castorama zamiast Tesco w Rudzie Śląskiej
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Polski rząd ws. "czeskich półek": Polsce przysługuje prawno wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.